Avklarad quiz + presentation

Igår hade jag mitt första quiz. Det var ett kort prov i koreanska som gick ganska bra. Jag svarade rätt på allt, men hade ett par stavfel.
Imorse däremot hade jag min första presentation! Tillsammans med Wan ho höll jag en presentation om Norge i World Economy and Business. Det gick alldeles utmärkt. Koreanerna som idag presenterade var otroligt nervösa. Vissa gick till och med iväg innan lektionen och nästan kräktes. De tog det väldigt seriöst med andra ord. Själv tyckte jag bara att det skulle bli kul. Med facit i hand gick det som sagt bra. Ikväll får vi feedback.

När jag höll i presentationen så tog Henrik några bilder på mig!


Update: Feedbacken var kanon.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis Patrik! Det ser jätteproffsigt ut - och tur att kostymen kom med.

:-)

2009-04-07 @ 13:11:20
Postat av: Julia

Du är sjukt snygg i kostym <3 Fast jag tycker om när vi går runt i mjukisbyxor hemma också... Det längtar jag efter att få göra!

2009-04-07 @ 22:15:08
URL: http://juliaarkvarisverige.blogspot.com
Postat av: Barney

I like!

2009-04-09 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0