Den hektiska veckan lider mot sitt slut

Den här veckan går verkligen undan. Måndag och tisdag ägnades åt att förbereda två presentationer, den ena hade jag och Henrik igår, och den andra idag. Alldeles för lite sömn, mycket plugg och två lyckade presentationer. Skönt. Nu däremot kommer nästa utmaning, mid-terms. På måndag har jag prov i koreanska, på tisdag i World Economy and Business. Det är svårt att veta hur man ska förbereda sig, men det blir säkert bra. Tisdag kväll bär det av till Thailand! Ska bli kul att få se Thailand och att hälsa på Johan i Mae Phim. Jag hoppas på fem riktigt sköna dagar med sol och avkoppling.

Nu skall jag vila lite, det behövs verkligen efter de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis till de fina resultaten! Du är verkligen värd din vila. Var i Thailand ligger Mae Phim?

Kram

2009-04-17 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0