Måndag, en tenta avklarad, one to go.

Måndagkväll, klockan är 21.40. Loungen har ungefär lika mycket folk som vanligt. Jag, Henrik och Sebastian sitter och leker mest med datorerna. Imorgon bitti har jag och Henrik midterm-exam i World Economy and Business. Just nu är det mkt globalisering och non-market strategies i huvudet.
Tidigare idag hade jag tenta i koreanska, det gick helt okej.

Vad har jag gjort i helgen mer än att plugga? I fredags var jag faktiskt ute och åt middag på en finare restaurang i Chungdam. Hollywood BLVD. Till förrätt blev det grillade pilgrimsmusslor och sparris, till huvudrätt blev det smaskig wagyu-biff. En väldigt västerländsk upplevelse.

Det har regnat hela dagen idag, blir skönt att åka till Thailand imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0