Min näst sista fredag i Seoul

Idag ärr det fredag, klarblå himmel men ändå bara 25 grader. Men jag klagar inte, 25 grader är ganska skönt.

Den här veckan har mest bestått av review-sessions, bortsett från min presentation i world economy and business igår. Presentationen gick bra, det var inte jag som pratade. Helst hade jag presenterat, men professorn ville helst att det skulle vara två andra från gruppen än de som presenterade första gången. De två koreanerna som presenterade DuPont gjorde det okej, ingen katastrof iallafall.

Förutom detta har jag inte så mycket att säga mer än att jag blivit sjuk, vilket är jättetråkigt, samt att jag på måndag och tisdag har totalt fyra tentor, vilket inte heller är särskilt kul att behöva plugga till. Men jag överlever!

Jag har iallafall beställt fem skjortor som skall hämtas på måndag. Dessutom har jag beställt en kostym, idag skall jag dit för fitting.

Om åtta dagar åker jag hem!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Bra att du äntligen tagit tag i det här med kostym. Skulle ogärna se att du kommer i jeans och T-shirt och provsitter altanen jag byggt om. =P

2009-06-12 @ 17:45:33
Postat av: Mamma

Vad vore livet utan brorsor? :)

2009-06-14 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0