Patrik vs yellow melon

Igår skulle jag äta en liten gul melon. Jag vet inte om det heter gul melon i Sverige, antagligen heter det ingenting, eftersom de inte finns i Sverige. Kniven gick inte så lätt igenom skalet, men när den väl gått igenom gick det som smör. Tur att jag hade mitt långfinger under som stoppade den tandade kniven från att gå rakt igenom bordet. Det var ett djupt sår att döma av blodspåret ut till badrummet. Lyckligtvis så var min flat-mate Xavieryan i närheten, så han fick hjälpa till med kompress och kommentarer om att jag är en noob som blir knivad av mig själv. Inte ens bakifrån.

Ett par timmar senare möttes jag och melonen igen. Den här gången kastade jag kniven åt sidan och attackerade melonen med mina huggtänder. Efter att ha ätit melonen som ett äpple så kunde jag inte låta bli att tänka på Rousseaus ideologiska tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0