En regnig helg

Den här helgen har varit regnig, så jag har mest hållt mig inomhus, bortsett från morgonpromenaden.
Idag sitter jag och pluggar koreanska inför morgondagens quiz. Skriver dessutom klart det sista på min "investment report" där jag föreslår vilket europeiskt land som Samsung ska etablera ett Sales Office.

I fredags var jag och klippte mig på Toni&Guy i Cheungdam, det var kanon. För det första så bjöd taxichaffisen mig på godis på vägen dit. Taxichaffisen på hemvägen gav mig rabatt. Sen var själva salongen kanon. Jag har aldrig varit med om att en frisör har assistenter förut. En assistent som borstade bort hår från mina axlar och en assistent som höll en plastmask för mitt ansikte så att jag inte skulle få hår i ansiktet. Det var dessutom det första stället jag varit på där de serverat kaffe med mjölk i, utan att det var caffe latte!

Efteråt såg det ut så här!



Min första koreanska frisyr!


Kommentarer
Postat av: Sambo V

Fan vad snygg du är!

2009-05-19 @ 10:47:47
Postat av: Julia

jaa, du är en riktig heting :P Det var ju därför jag ville ha dig från början!

2009-05-19 @ 12:16:02
URL: http://www.juliaarkvarisverige.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHA! Du ser sjuuukt nöjd ut! Fångade ni någonsin geten som bitit på ditt huvud? =D

2009-05-20 @ 21:21:08
Postat av: Magnus

Hmm.. Mitt namn försvann på föregående.

2009-05-20 @ 21:22:05
Postat av: Patrik

Äsch, jag är nöjd med klippningen! Den blev bra! Även om det ser ut som om en get bitit mig i huvudet =)

2009-05-21 @ 10:21:07
Postat av: Gunilla

Vaddå get? Du ser jättesnygg ut.

Gunilla

2009-05-21 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0