Helg!

Fredag kväll, nu är det helg! Jag och Henrik har faktiskt lagat nachos till middag! Jag har dessutom köpt en svindyr avocado som ska få mogna ett par dagar. Avocado har jag verkligen längtat efter.

Apropå talet, det gick kanonbra! Förvånansvärt bra faktiskt, tillochmed läraren blev förvånad. Kanske delvis för att jag inte alltid är lika kvick på koreanska som kineserna i klassen.

Star Trek var underhållande, har inte så mycket mer att tillägga. De hade lyckats skapa en story av det hela, vilket var bra.

I onsdags lämnade jag, Henrik, João och vår koreanske vän Kay in vårt case om SK i International Business. Arbetet blev bra. Härnäst är det quiz i koreanska på tisdag, fast för min del på måndag. Detta eftersom jag på tisdag och onsdag skall jobba. Återstående förutom final exams är ett case om mp3-spelaren iRivers intåg i europa samt antagligen ett case om DuPont. Jag känner mig inte nämnvärt stressad, det känns bra. Jag har gott om tid. Den känslan kommer säkert att övergå i ren och skär förtvivlan om ett par veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0