Tänk att det kan vara så kul att plugga.

Igår gick jag på stan med Henrik och hans föräldrar. Vi besökte Myongdong(ett shoppingstråk), ett palats i Insa-dong samt Building 63 i Yeouido. Building 63 heter så eftersom det är 63 våningar. Koreas högsta byggnad, fantastisk utsikt över Han-floden.
På kvällen åkte jag till Haewa med Henrik W och Mikko. En väldigt västerländsk hamburgare på Kraze Burger och den nya Star Trek-filmen på bio. Skönt slapp kväll.

Idag har varit en bra dag. Efter att ha vaknat 07.30 som vanligt(trots att alarmet är på 09.00) tog jag en riktigt lång morgonpromenad, avslutade med att stanna vid ett lokalt café och köpa grapefruktjuice. Det är verkligen gott. Pratade sedan med Julia ett tag, hon hade just kommit hem från en fest. Resten av dagen har jag ägnat åt att läsa International Business. Man blir förvånad över hur kul det är att plugga ibland. Även om jag inte orkar sitta och läsa konstant, så är det fortfarande kul och intressant.


Kommentarer
Postat av: Ylva

När Building 63 var klar 1985 så var den Asiens högsta byggnad. Numera är den inte ens högst i Korea.

2009-05-11 @ 12:35:21
Postat av: Patrik

Där ser man!

2009-05-11 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0